Постійні читачі

fdgdfgdf

понедельник, 27 февраля 2012 г.

Модуль 1. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
  • Я хочу навчитися діагностувати навчальні потреби своїх учнів.
  • Я хочу навчитися класно проводити тренінги за 10-ю версією програми.
  • Я хочу навчитися мотивувати студентів до вивчення методики навчання та педагогіки.
Найбільш цікавою для мене виявилася ідея діагностування навчальних потреб студентів для складання їх власної освітньої траекторії. Звичайно, я це робила і раніше, але у неявному вигляді. І мені хотілося б навчитися різних способів проведення цього етапу навчання.

2 комментария:

  1. Дуже вдала 1 мета - і вимірювана , і конкретна - і є завданням для одного тренінгу, а не на рік , і не на все життя... А головне, це мета,яку вимагалося в завданні - переглянути всі модулі і саме з того, що пропонується в цьому курсі, написати свої цілі.
    А де сумніви, запитання, свої думки та враження від навчання за цим модулем?
    Успіхів і натхнення!!

    ОтветитьУдалить
  2. А мені повезло із сусідкою

    ОтветитьУдалить