Постійні читачі

fdgdfgdf

вторник, 28 февраля 2012 г.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:  я підготувала діаграму "Функції традиційної бібліотеки", заповнення якої допоможе студентам усвідомити свої навчальні потреби, та розробила таблицю ЗХД. Після Заповнення таблиці ЗХД  Основні запитання проекту будуть звучати більш вагомо для учасників проекту.
У мене з'явилася ідея: розробити анкету для проведення оцінювання навчальних потреб і вивісити її на спеціальному сервісі для проведення опитувань (наприклад, pro-opros).
Я і раніше проводила оцінювання навчальних потреб студентів, але це було у стихійному вигляді, я не задумувалася над різними інструментами для цього. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий