Постійні читачі

fdgdfgdf

четверг, 1 марта 2012 г.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме я створила  декілька форм оцінювання, які підходять як для оцінювання вчителем учнів, так і для самооцінювання.
Я у своїй педагогічній практиці, якось так склалося, в основному орієнтувалася на навчальні програми та сучасний стан розвитку науки. Іноді ставила свої студентам запитання типу "А щоб ви хотіли вивчати?". Але наші учні та студенти не привчені формулювати свої власні навчальні потреби вчителям. І, звичайно, якоїсь конструктивної відповіді на своє запитання від студентів я майже ніколи не отримувала. Ви старанно виконували ті завдання, що я їм пропонувала.

Комментариев нет:

Отправить комментарий